Våran blogg!

Det här är Filippa Kinell & Lily Håkanssons blogg tilllsammans!
Vi skapar en blogg tillsammans pga att Lily ska åka till Australien snart efter vår eller tidigare och vill därför skapa en blogg så vi tillsammans ser vad vi gör osv.
Vi 2 är bästa kompisar från 3 / 4 års åldern och uppåt!
Om Filippa:
Hej!
Jag heter Filippa Lilly Kinell och jag är 13 och blir 14 den 10:de februari,och jag bor i Göteborg i Långedrag någonstans. Jag har 2 hundar , Nolita & Ninja, och en katt som heter Enzo.
Min bästa vän bor jag granne med, och hon heter Lily Håkansson. ♥
Jag går på Påvelundskolan och ska flytta till Fenestra ,troligen om jag kommer in.
Jag brukar vara med vänner och sånt och jag älskar att sjunga och dansa,och jag är väldigt sprallig av mig själv!
Om Lily:
Hej!
Jag heter Lily Anne Håkansson och jag är 13 och blir 14 den 25:de maj,och jag bor i Göteborg i Långedrag.
Jag har 2 hundar, Bättan & Roxy, 2 katter, Smulan & Hugo, 2 kaniner, Himilaya & Bibbi!
Mina 2 bästa vänner bor jag granne med, dom heter Filippa Kinell & Elin Ekelund.♥
Jag går på Påvelundskolan och ska flytta till Australien och där som jag ska gå heter New Haven Collage.
Jag brukar vara med vänner och sånt och jag älskar att sjunga och dansa!
Det är nog det ni behöver veta om oss! Här är en bild på filippa & lily !♥
FILIPPA:



LILY:




Kramar & pussar från oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0