min uppdatering suger, jo jag vet / filippa

förlåt, för min uppdatering ...den suger just nu men jag keep on going! hehe
jo nu ska jag sova för annars blir jag trött imorgon, ingen sovmorgon...
är så himla trött på skolan redan, nä ush.. liksom på måndag morgon tänker jag bara yes 5 dagar kvar tills fredag liksom,hahahah... ush jaja.
något jag ser fram imot riktigt starkt är min resa till Mallorca i påsklovet. Åh ni skulle bara veeeeta hur mycket jag kommer jobba på min bränna! haha! känner mig så äckligt blek just nu , och b.u.s suger ,blir helt fläckig och allting, skulle vilja göra spraytan eller vad det heter men I got no money... hehehe.
sen så ser jag så sjukt himla mycket till resan till mallorca i sommar också med mina girls!

aja! här kommer lite bilder ifrån MALLORCA! puss & godnatt!
'

Kommentarer
Postat av: EEELSA

Jättefin blogg gööörls, checka gärna min och ställ kanske en fråga i min frågestund. Ha det gött :)

2012-01-16 @ 22:21:27
URL: http://lilljegrens.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0