inget liv,yes/ filippa

- tre frågor om förhållanden
är du singel? jaaa :(
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ah fast nee ,vet inte,kanske
är du kär just nu? naee

- Tio frågor om dig själv
när fyller du år? 10 februari
några piercingar? yesbox
vart? öronen,snart i navel *blink*
vad har du på dig just nu? mjukisbyxor,stor tröja,och alice hoodie haha *underkläder*
vilken årstid är bäst? sommar♥
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna kl 12 och inte vara trött , äta as god frukost 
vad tycker du mest om hos dig själv? hm.. jag vet inte riktigt 
vad är du bra på? att skriva 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon
.
.
- 10 frågor om dina vänner
vem vet mest om dig? oj.. de måste vara lily johanna alice
vem är den roligaste av dina vänner? allaaaaa
vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga tycker jag
vem är mest partyprisse? Johanna & Alice
vem är den du helst har filmkväll med? lily
vem av dina vänner är mest ''evil" ? ingen är evil 

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ah har jag väl
vem är farligast i din familj? min hund,haha
vem ser roligast ut i din familj? ingen 
vem är coolast? jag^^
har ni något husdjur? 2 hundar, och 1 katt
mest gemensamt med? ingen typ
underhållningen? ?
sover du oftast med? min katt, gooooshiiii
roligaste kvällen med familjen? hm,mysa framför tv.. eller nåt
.
10 frågor om idag
vad har du gjort? varit på stan med alice och kollat hennes syn,och så harj ag pluggat och bara chillat med alice
vad ska du göra nu? måla mina naglar *om jag orkar*
har du gjort något dåligt idag? nä
vad har du ätit idag? frukost, skolmat, 2 mackor, chailatte, frukt.

har du duschat idag? yessboooox
Är du trött nu? lite
vad händer i morgon? skola.....
går du i skolan? yes
Har du varit i skolan idag? ah :( 
.
.
- ANNAT
Hur mår du just nu? ja ,ganska bra i alla fall
Har du piercat dig? i öronen
Är du hungrig nu? nä
Vad är klockan nu just nu? 21.15

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook,blogg.se, en blogg

.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Alice

Vem ringde du senast? Alice:p

Vem sms:a till dig senast? alice

Vem  sms:a du till senast? alice

.

-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din morsa? för 45 min ungefär

Hur länge sen var det du träffa din farsa? 45 min ungefär

 

- ÖVRIGT

Gillar du punk? nä

Har du sminkat dig idag?aaah

.

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? yeesssss♥ ÄLSKA MUSIK!

Vilket är ditt favoritband/artist? just nu labyrint, och lite annat? typ allt :)

Vad gillar du för musik? HOOOUUUUSE

.

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? ah

Har du fler än 3 jeans? mh

Har du fler än 5 tröjor? yes

.

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? aa

Använder du wax? ne

Använder du ögonskugga? nej

Använder nej

Använder du hårspray?ibland

Använder du volymspray? ne

Använder du mousse? nä

Använder du deodorant? ah

Använder du skinspray? nä

Använder du parfym? ah

Använder du läppglans/läppstift? ibland läppglans

Använder du brunkräm? nej

Använder du rouge? lite

Uppsatt hår eller hängande? utsläppt

plattar/lockar du håret varje dag ? lockar ibland

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

 

 

Okejjj,jag vet jag älskar sånt här även fast det är noolife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0