HEMMA FRÅN EN KUL DAG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu är jag hemma ifrån en skit kul dag!
Jag har varit med lolloknollo och johanna, badde, wille, sofus,och nate!! skit goaaa människor!
först så mötte vi tjejer upp baddiiisch och gick till ecspresso house och jag köpte en chai-latte! gööötttttt
sen åkte vi till backa plan och lolloknollo skulle lämna tillbaks några skor och då tänkte jag att jag också kunde köpa ett par shil klackar och det var slut där så vi åkte till bäckebo och köpte där  !♥ ååh love them!♥♥♥♥
senare så hitta vi en kund vagn och åkte till IKEA ♥ haha vi fortsatte åka runt med kundvagnar i IKEA och vi köpte en bulle.
lolloknollo har läst någonstans att om man äter en kanelbulle varje dag så går man upp. pga jag inte gillar min kropp och vill gå upp mycket mera än detta♥
Ja nu sitter jag i johannas säng och vi ska gå och tjocka oss med goooodis så vi ska KICKAAA ♥♥♥♥
här är dom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0