dagen!

bara snabbt orkar inte skriva massa text, bara tråkigt..
jag skulle rida kl 10 men nej det gick inte för att stallet hade dag läger där, så jag gikc till mydog istället, och jobbade lite på tassarnas trim och spa, helt ok, men vardär igår så blir lite trött..
sen så kom pappi och hämtade mig med bilen så jag kunde komma hem och byta om, gick ner till astrid, vi skulel åke, nej jag var hungrig, tog en macka hos dem, sen åkte vi!
jag red barbacka, myyysigt hppade lite med yames bebi.
åkte hem. nu har jag precis badat, och jag sitter och chattar med filippa!
vi ska ha vääääääärsta coola foto dagen imon, med en massa kort och en massa godis och en massa skräckfilm, sen så ska jag sova hos henne! mysigt det med.
så ja...
oj shit nu blev det lite långt kunde bara ha skrivit typ
idag var jag å mydog, jag jobbade i trimmet, sen red jag nu har jag badat ochimon ska jaf fotta med filippa.. men neeeeeee det fååååår vara så häääär nuuuuu!!!
bloggar mer imon!

puss

hahah min och filippas chatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0